HTML

valami újat...

Friss topikok

Hogyan idegesítsünk fel egy tanárt?

2007.05.16. 15:26 andrzej

A mai nap elég tartalmasan kezdődött, nem kellett órára menni. Hát fél tizenegykor fel is keltem, és kedztem takarítani, meg ilyen okosságokat csinálni. Mostam, takarítottam, megtaláltam az adóbevallás papírját - még épp időben . Na és leültem lengyelházit csinálni. Mivel az Ubuntu-n még nincs lengyel helyesírás-ellenőrző, a google-t használtam erre a célra. Beírtam a felidegesíteni igét - kellett a beadandóba - és ekkor akadtam egy ilyen gyöngyszemre, ez egy fórum: "Hogyan lehetne felidegesíteni egy tanárt következmények nélkül. A lengyel nyelv ismerőinek íme a link. ..

3 komment

Címkék: Gyöngyszemek

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr16147992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mano 2007.05.16. 19:10:53

há' fúúj de fúúj

Kecsap 2007.05.17. 00:19:41

aha.............................. De ÉN mi FSZT kezdjek egy lengyel linkkelk??? HE? :)

ganyi petra 2012.05.24. 19:49:01

sziasztok
süti beállítások módosítása