HTML

valami újat...

Friss topikok

Szorgalmi időszak jön...

2011.02.06. 22:00 andrzej

Az a nagy helyzet, hogy szégyellem magamat, megint nem írtam semmit. Mondjuk nem garancia, hogy ezek után fogok...

Utsó félév következik jövő héttől, úgyhogy bele kéne húzni. Vizsgaidőszak-temetőnek egy szokásos lengyelországi körrel kedveskedtem magamnak. Mindig van elég esemény, bár sajnos most inkább fényképek kellettek volna: sok vonatot láttam. 

Attól eltekintve, hogy a fél ötös kelés még mindig merényletnek számít nem volt rossz utunk. Odafele baráti idő is volt (~10 Folk Celsius :-) ). Jablunkovtól nem messze (Jablunka) építik a csehek a pályát, úgyhogy megfigyelhettem odafele egy gyorsvonatot (CD 150-es mozdony), amint egy dízel előfogatolja, mert építették a felsővezetéket. Ez eddig OK, visszafelé viszont egy motorvonat mögé rakva láttunk egy Bardotkát (CD 749), amint tolta a szerelvényt Ostrava felé. Na már most elgondolkodtam, milyen is lenne, ha idehaza a Csörgő tolná be a Flirtet Komáromba...

Volt még mindenféle vonat, meg sok eső idefele, szolid életveszély. Szerencsére már itt vagyok, gyalogoltam egy jót a Keletitől hazáig, most meg pihegek, és próbálok felkészülni a holnapi napra. Sok tervem nincs, de az érdekességek a részletekben rejlenek. Franciaóra lesz, az irányonként 6-7 km, és most gyalog vagyok, illetve biciklivel, de akkor egy irányba 7-8 km. Szóval bonne chance. 

1 komment

Címkék: vonatok Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr576147379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

se áok e2 imádom aszorgalmi időszakot a demókig : 2011.02.13. 20:50:37

boldog blogszülinapot medika
süti beállítások módosítása