HTML

valami újat...

Friss topikok

Az a bizonyos könnyed esti szórakozás...

2011.02.09. 19:37 andrzej

...ezt pedig megérdemeltem. Így. Nem mondom, lehetett volna értelmesebben is csinálni, de ugye az igazi viking semmitől se fél. Ez pedig piszkosul így van. 

Mert kell nekem az általános gazdasági válságra hivatkozva - hehe - nem bérletet venni, és hajnali 4.17-kor biciklire ülni az enyhén fagyos februári nihilben, és lekerekezni Csepelre, ami helyközi szlengben tényleg a szomszédban van, csak a helyközi szleng - a Volánbusz díjszabását alapul véve - 5 km-ről indul. Hát maradjunk annyiban, hogy a harmadik szomszéd volt ennek értelmében a Csepeli Egészségügyi Központ. 5-re oda is értem, megcsíptem az első rajtszámot - I'm lovin' it!!! - és vártam. Lecsapolták a vért, kaja, oszt nyomás haza. Az első számítási hibát itt követtem el. 

Az történt ugyanis, hogy három tényező is rontotta a teljesítményemet: 1. három hónapja nem ültem biciklin 2. aludtam összesen vagy három órát (bruttó öt is volt, de hát tudjuk a nettó és bruttó között olyan viszony van, mint...***) 3. hideg volt, visszafele szembeszél is. Tehát nagyon lassan mentem. Nagyon megálltam kétszer is pihenni a hazafelé vezető 15 km-es útszakaszon, és megfogadtam, hogy veszek bérletet. És hazaérés után elkövettem a második számítási hibát.

Felírtam facebookra egy erősen kétértelmű szöveget a reggeli kalandról, mire egyesek azt hitték, hogy legalábbis balesetet szenvedtem. Megnyugtatásul közölném, hogy nem

A délután alvással telt, most kezdek éledezni. Estére filmnézés várható - mert megérdemlem. A választék az alábbi kettő között mozog:

 


Kelly hősei

vagy


Tűz a víz alá

Magamnak is, meg mindenki másnak is további kellemes estét kívánok

Szólj hozzá!

Címkék: Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr86147378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása