HTML

valami újat...

Friss topikok

Békés szervezkedés

2008.08.15. 23:13 andrzej

Az egész napom azzal telt, hogy kétségbeesetten próbltam intézni valami okosat. Nem sok sikerrel. Reggel elintéztem a postát, meg a bevásárlást - heveny idegbaj. Már közben rájöttem, hogy valószínű a műszálas pólómat inkább Skandináviába kellett volna eladni, mert ott nem olvadt volna rám, a kora délelőtti, heveny 35 fokos melegben. Ez is megtörtént. Telefonáltak a festői Württembergből - és megállapítottam, hogy nekem nagyon jó dolgom lesz. Tökre örülök neki, már előre. Meg régen láttam ezt a társaságot. Kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Aztán rendet raktunk a lakásban. Évi is itt volt, és amíg művelődött, próbáltam pihenni. Nem túl sok sikerrel. Viszont megtudtam, hogy a GYSEV-nek van Púposa is (M40). Ez már majdnem a nap infója, de még jobb, hogy vasárnap megyünk Évivel Bécsbe. Ketten. Erre a nyárra is jut egy nap szabadság. Tök jó lesz. :-)

Este még mindig württembergi (=sváb) barátaimmal csevegtem, hogy milyen is lesz a banzáj itt Magyarországon. Egyre kíváncsibb leszek, és vagyok. :-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: szervezkedés Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr426147666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása