HTML

valami újat...

Friss topikok

Adóhivatal és egyéb csapások

2008.09.12. 19:38 andrzej

Kezdjük az alap-csapásokkal. Ha csak csoda nem történik, irodalomból fogok államvizsgázni. Ez nem jó, ellenben nagyon rossz. A blogolás nem számít irodalomnak, ezen kívül pedig csak erősen receptív jelleggel beszélhetünk irodalomról az én esetemben. Sajnos. Szívesen olvasok, meg olvastam, de ez sajnos nem elég a vizsgához. Szomorú. Anyám közölte, hogy majd tanulok. Egy fenét...

A másik csapás nem is indult csapásnak. Úgy tűnt, kapok munkát, lengyelt kellene fordítani. Csak számlaképesnek kell lenni. Hát sebaj, megkérdeztem, melyik nyomtatvány, hogyan, satöbbi. Hát nem ilyen egyszerű. Tegnap hat órát szenvedtem a nyomtatvánnyal, kikészítettem az összes körülöttem élőt. Ez nem szép dolog. Sőt, itt-ott káromkodtam, mint egy kocsis, ami szintén nem szép, de keresztény emberhez sem méltó dolog. Szóval most szégyellem magam. 

ELLENBEN:

Kedves sorstársak, akiket azzal vert meg az élet, hogy ki kell tölteniük a 08T101-es nyomtatványt. Úgy van kitöltve jól, ahogy gondoljátok. Csak elsőre nem lehet feladni ABEV-vel. Úgyhogy vigyétek szépen be a nyomtatványt a hivatalba, és ott még örülnek is nektek. Na meg idegeskedni se kell... :-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: adóhivatal Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr456147647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása