HTML

valami újat...

Friss topikok

Nehézségek

2009.04.03. 09:10 andrzej

Tulajdonképpen már illegalitásban meg inkognitóban vagyok (de milyen jól áll, nem? :-) ), de ezt minden áron meg kell osztanom a társasággal. Begyűrűzött a válság megint, a húsvét utáni hétre nem osztottak be dolgozni. Jó, ez inkább az Úr keze lehet, vagy ahogy egyesek - helytelenül - nevezik, a Gondviselésé, mert telefonálás meg vasútépítés helyett lehet, hogy végre tanulni is fogok. Ez az egy.

A másik meg, hogy aki ismeri az e-mail címemet, az felejtse el, és használja helyette a GMAIL-t, mert tegnap csúnyán megszívattak a németek. Rám raktam valami fozetős szolgáltatást, és szeretnék, ha kifizetném. Ez még önmagában nem lenne baj, de mi a rossebnek fizetném ki, ha nekem nem kell ilyen? Valószínű az ilyen hozzáállást nem fogják díjazni, tehát nem zárható ki, hogy egy e-mail címmel szegényebb leszek. Na ez van. Milyen jó kezdés az ilyen egy húsvéti csendes- és továbbképző hétnek...

Bár, lehet, hogy meggyőz a fogyasztásközpontú kapitalista csodagazdaság, és mégis kifizetem. És akkor az orra alá dörgölhetem mindenkinek, hogy nekem PROFI, FIZETŐS e-mail címem van. Mekkora gáz már? ... :-)

Szólj hozzá!

Címkék: technika Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr786147520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása