HTML

valami újat...

Friss topikok

Ez nagyon jó!!!

2007.05.26. 19:06 andrzej

A mai nap megint vicces. Aludtam - ez elődordul - meg ettem, meg tanultam is egy kicsit. Reggel az irígységről olvastam a Bibliában - ez azért elgondolkodtató. Szoktam kellőképpen irígy lenni, úgyhogy különösképpen. Ebédre csirkét ettünk, meg itt volt Ervin, és hozott cseresznyét. Meg sokat gépeztem, sok programot telepítettem.

Ezen kívül találtam egy jópofa honlapot, "hol járnak a vonatocskák" címmel: Kde su vlaciky  . A lap semmivel sem ad kevesebbet, mint amit igér: nyomon követheted, hogy Csehországban és Szlovákiában hol járnak a vonatok, és mennyit késnek. Én pillanatnyilag a Hamburgból Budapestre közlekedő EC-nek drukkolok, hogy időben Pestre érjen. Most jött át a cseh-szlovák határon. Ha nincs jobb dolgotok, nézzetek rá néha!

Szólj hozzá!

Címkék: Krónika Kockulás

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr246147981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása