HTML

valami újat...

Friss topikok

Aki szeretné kipróbálni a másnaposságot ivás nélkül, forduljon bizalommal hozzám...

2007.06.01. 20:36 andrzej

Szeretném hangsúlyozni, hogy nem szívesen tettem, de gyakorlatilag egész nap tanultam kisebb megszakításokkal. Mára a Pedagógiai Problématörténet című tárgyat támadtam be, és aktívan foglalkoztam a témával. Dani reggel eltűnt, de nem mulasztotta el lerámolni a ruhaszárítót. Hogy ne legyen olyan üres, gyorsan kimostam, most megint tele van.

Dumáltam tesómmal is, mert valami fényképezőgépeket keresett, és kikérte a "szakértői" véleményemet. Erről ennyit. Roppant értelmesen megvizsgáltuk a dolog műszaki oldalát. Meg ebédeltem is, melegszenyát, meg elkövettem ezt a másnapos dolgot. Megjegyzem, így utólag, nem volt ez akkora ötlet. A recept a következő: egy nagy adag Tesco Value kávé megfőzése - kb 1 liter - majd rövid időtartam alatti elfogyasztása. A hatás garantált: először a fejed kezd zúgni, nagyokat böfögsz egész idő alatt, és fáj a gyomrod mint a rosseb. Ellenségeiteknek sok szeretettel ajánlom. Nevelési célzattal szintén, ha valaki felvillantja gyerekének, hogy így fogja magát érezni, ha sokat iszik, talán nem nyúl piához a pulya. Szóval ez a mozzanat meghatározta az egész délutánt.

Mátéhoz rohamszerűen beugrott Artúr barátja, és megszállva tartotta a helységet röpke másfél órán keresztül, aktívan kiiktatva a tanulás és a hasznos időtöltés faktort életünkből. Előfordul, bár azon azért csodálkozom, hogy hogyan engedhették be. Ilyen is van. Erre énekelt egy bizonyos Die Árzte nevű német együttes egy olyat hogy "Das sind dinge von den ich besser gar nichts wissen will", szabad magyar fordításban: "vannak dolgok, amelyekről inkább nem szeretnék tudni". Ez teljesen igaz. Hadd ne tudjam az ilyeneket, mert csak felhúzom magamat, és olyankor káromkodom, pedig megfogadtam, hogy nem kellene, nem is teszem. De néha kicsúszik. Például amikor ma észrevettem, hogy szivárog a kanülöm vacsora után. Mérgelődtem egy sort, kicseréltem, és hamáregyszeritttartunk elmagyaráztam Máténak a vércukor szelsőséges helyzeteinek jellemzőbb tulajdonságait, majd felelevenítettem egy vicces kis történetet arról, amikor nem működött jól a berendezés (=inzulinpumpa). 

Vacsorára az úticsomagot, meg tatárbifszteket ettünk, amit én importáltam, sőt, én készítettem el. Enni azért ketten ettük... Most meg megy tovább a móka, kacagás, meg a többi. Holnap KIE-választmány, meg jönnek Wolfgangék. Hétfőn lengyelvizsga, kedden pedagógia, szerdán Kulturwissenschaft, csütörtökön Irodalom. Odette írt, hogy július 5-én van fonetikábl utóvizsga. Ez azt jelenti, hogy nekem elsőre meg kell, hogy legyen, mert utóvizsgára nem tudok elmenni. Olyat, hogy nem teljesített - ggf. elhagyott - tanegység, na olyat nem játszunk. Legalábbis nem kellene... 

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr146147975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása