HTML

valami újat...

Friss topikok

Nem szokta a kohász a szántást...

2008.08.14. 22:10 andrzej

...mert ugye a politikai korrektségre ügyelünk. Én pedig egyetlen roma polgár- illetve majdnem polgártársamat (nem vagyok magyar állampolgár) sem akarom sértegetni. Szóval...

Valamelyik nap kiagyaltuk Évivel, hogy az egészség megőrzése érdekében, na meg egyébként is elmegyünk úszni. Szigorúan úszni, úgyhogy valamelyik fedett műintézményt céloztuk be, mert az olcsóbb. Én még előtte eltoltam egy szenyát - nem okulva a patonai kalandból - majd nyomás. Csak a GyÁÉV volt nyitva. Ott viszont volt a csapban meleg víz is, amin egyébként nem tudom, miért lepődtem meg, de örömmel próbálgattam többször is. Nem baj, aki örökre gyermek marad...

Szóval leúsztam 2 km-t, és ehhez nem vagyok hozzászokva. Úgyhogy a szokásos 5-6 km/h-s gyalogtempó helyett durván a gyökkettőt sikerült tartani. Ettünk, vettünk vonatjegyet Bécsbe, mert vasárnap odamegyünk. Tök jó lesz, fényképezünk egy csomót, meg szép lesz. Apro pos, ma amikor Évire vártam az állomáson, láttam egy görög színű Taurust. Az osztrákok ugyanis az EB-re minden résztvevő ország színeire kifestettek egy Taurus villanymozdonyt (Siemens ES64U4, esetleg Siemens ES64U2). Az Euregiot ma a görög színű hozta. Kíváncsi vagyok, vasárnap melyiket kapjuk.

További vonat. Hétfőn Évihez jön barátnője látogatóba - az egyszerűség kedvéért szintén Évi. A körülmények úgy alakították, hogy én néztem meg a vasúti összeköttetést. Találtunk. Sőt, mivel a Pannenshow hamar véget ért, azt is megnéztem, villamosítva van-e a vonal, vagy sem. Jelentem, nem: a JADRAN nemzetközi gyorsvonat mozdonycserére kényszerül Nagykanizsán, ahol kap (valószínű) egy M41-est - barátai számára Csörgő vagy Hörgő - ezzel elmegy Szombathelyig, ott kap egy V43-ast (Szili), ami viszi Celldömölkig, majd onnan megint egy Csörgő Győrig. Onnan tovább több lehetőség is van. De az minket Évi2 szempontjából (se) nem érdekel. 

Össze vagyok törve. Ezen az se javított sokat, hogy Zsolti - Évi öccse, akár sógornak is  minősíthetném - felhívott, és majdnem sportembernek minősített. Ezen kívül a már emlegetett kedvenc Pannenshow-mat néztem. Ez egy ilyen családi kamerás műsor, ahol mindenféle vicces, ill. balul sikerült akciót be lehet küldeni, és röhögni rajta. Szoktam. Néha vannak durva dolgok is. Szerintetek az gáz, ha egy menyasszony a saját esküvőjén súlyosan(értsd buli-súlyosan) rosszul lesz a templomban?

Szólj hozzá!

Címkék: vonat uszoda Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr856147667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása