HTML

valami újat...

Friss topikok

Szakmai észrevételek

2011.09.14. 15:21 andrzej

A hétvégén tolmácsolni voltam. Nem egy rossz dolog, ellenben nagyon jó, és itt szeretnék kitérni arra a részletre is, amit a tankönyvek, de a gyakorló tolmácsok, sőt a cserkészek sem győznek eleget hangsúlyozni: légy résen!

Egy szimpatikus amerikai úriember próbálta motiválni a társaságot, és bedobott egy hasonló mondatot, sajnos nem nézem ki magamból, hogy szó szerint beidézem, úgyhogy a pedagógiai célok érdekében képzeljük el, hogy szó szerint ezt mondta: "...because you will find success before work just in the dictionary". Na ezek azok a mondatok, amikor érzed, hogy el fogod cseszni, de már sokat nem tudsz tenni. A profizmusnak lehet a jele, ha valaki szemrebbenés nélkül tudja mondani a jó megoldást, nekem sajnos nem sikerült, és már kezdtem mondani, hogy az "egyetlen hely, ahol a siker..." és itt vettem észre, hogy alighanem öngól lesz ebből, nem is akármilyen, úhyhogy javítottam "őőő eredmény megelőzi a munkát az a helyesírási szótár". A körülményekhez képest szerintem annyira nem rossz ez a megoldás. 

Ja, és ma letelik a próbaidőm. Úgyhogy nem rúgnak ki mondjuk blogolásért munkaidőben, akkor elkönyvelhetek egy újabb pozitív változást az életben... 

Szólj hozzá!

Címkék: Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr566147377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása