HTML

valami újat...

Friss topikok

Rohanós

2007.05.03. 11:13 andrzej

Ez megint olyan dolog, hogy nem. A képek fenn vannak, voltam előadáson. Ez most tényleg elég maratoni volt, négy órát húztak 5-5 perc szünettel. Délután telefonáltam valami fél órát Sopronba, mostam, meg amikor mentem vissza esti előadásra, majdnem rám ültek a metrón. Elég beteg viszonyok vannak. Kommunikáción kivételesen hamar elment az idő, vitatkoztunk a bolognai folyamatról. Utána meg írtam mint a hülye. Három oldalig jutottam a beszámolóval, akkor kidőltem, és elmentem aludni. Majdnem felgyújtottam a kollégiumot, mert elfelejtettem, hogy bekapcsolva hagytam a szendvicssütőt... Ilyen is van.  De legalább ma reggel nem kellett főznöm, elég volt hétkor felkelni. Be is mentem órára, készületlenül, de ez van. Azért igyekeztem. Aztán kijöttem a McDonaldsba egy reggelire. Tulajdonképpen netet akartam, de nem tudtak adni, úgyhogy maradt a hitelkártyás megoldás, és most is az Astoriás HotSpotról nyomom  a netet. Legalább ettem valami meleget. A reggeli nem volt nagyon említésre méltó...

Szóval van netem, befejeztem a választmányi beszámolót, elég sok lett, meg elég részletes. Lett másfeles sorközzel öt gépelt oldal, remélem, minden benne van, amit szeretnének, meg amire kíváncsiak. Sikerült is elküldeni, remélem nem dobja vissza a levelezőrendszer, annak nem örülnék annyira...

Most még lesz két előadás, egy lengyelóra - hmmmmm, pycha - és utána vagy istentisztelet Pasaréten, vagy nem. Aztán kolielőadás - vagy nem - táncóra, és buli Leszkóéknál. Torma tegnap telefonált, hogy régen láttak, és igazat kellett adnom neki... Csak bírjak holnap reggel felkelni, és elindulni, mert három-fél négyre szeretnék otthon lenni, mert KIE lesz. Aznap se fogok nagyon mást csinálni, mint utazni. Na meg az indexet is fel kellene venni. Kezd sűrűsödni a program... 

Szólj hozzá!

Címkék: suli rohanás Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr766148013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása