HTML

valami újat...

Friss topikok

Stromversorgung

2007.05.04. 22:49 andrzej

"Die Stromversorgung wurde unterbrochen. Die Notstromaggregate werden eingeschaltet..."

Szóval erre szükség is lenne. Öt órakor értem haza, különböző tömány párlatok elfogyasztása után, de civilizált állapotban. Nem ittunk annyira sokat, ettünk, politizáltunk, de kivételesen nem pusztítottunk el semmit, mint például mobiltelefonokat, órákat, stb.

Reggel kicsit nehezen keltem fel, álmos voltam. 11re azért kimásztam az ágyból, és kezdtem orientálódni a mosdó felé.Nagyon le vagyok épülve az utóbbi időben, nem lesz ennek jó vége, most már nagyon szeretnék túlesni az egyetemi éven, és végre lazítani egy kicsit. Nagyon időszerű lenne.  Erre az öcsém is felhívta a figyelmemet.

Irány a Keleti, merhogy ma hazamegyek KIÉ-zni. Semmi gond nem volt, leszámítva, hogy nem találtam a kilences vágányt. Elég hülyén éreztem magam, próbáltam aludni a vonaton, de nem volt nagyon jó ötlet, igen bávatag fejem volt, amikor Győrben kiszálltam. A győri állomáson nagyon új szelek fújnak, felszedtek két vágányt, meg építkeznek, meg még mindig csak ToiToi budi van állomásvécé címen, meg ilyenek. Remélem egyszer szép lesz, meg jó, meg amit akarsz, minden.  Szóval mentem a Péterfybe, és bántotta a szememet a nap. Ervinéket nagy szerepjátékozás közepette találtam, központi motívum volt, hogy valakiről azt hitték, hogy meghalt, pedig nem, és szerettek volna végre verekedni, és nem csak gondolkodni. Az a jó ezekben a szerepjátékokban, hogy olyan életszerűek. Én is nap mint nap találkozom egy Tűzmágussal a Blahán...

Szóval volt KIE is. Valamit nagyon rosszul kell csinálnunk, de nem csak nekünk, hanem a szülőknek is, mert ezek a gyerekek olyan neveletlenek, hogy az már fáj. Pedig én se vagyok az az intézeti jól nevelt kisfiú, de ez már kimondottan zavar. Nagyon durva dolgok vannak. Az utána következő vezetői megbeszélés elég komoly volt, Dani feldobott egy vasdarabot a fára, és az volt a központi probléma, hogy azt leszedjék onnan. Tudnak élni a srácok.

Visszafele vonattal jöttem, előtte benyomtam egy szenyát a Mekiben. Jó az, én szeretem, csak drága. Meg jól is lehet lakni vele,  legalábbis hogyha az ember beletörődik, hogy gyorsan meleget sehol se kap jobbat. Olcsóbban se. Egészségesebben meg pláne nem. Erről ennyit.

Hallgival utaztunk együtt. Nem csak a győri állomáson, a MÁV-nál is más szelek fújnak, például a Győrben összekapcsolt vonaton a tíz perc késés lassan állandósul, és ez annyira nem vicces. Ráadásul roppant szerencsés vagonnal utaztam, az ablak nem nagyon volt rögzíthető. Megpróbáltuk megszerelni, de nem volt nagy siker, a fülke hamarosan kiürült, és akkor lehetett élni. Én személy szerint elaludtam, Hallgi keltett fel, hogy én is Kelenföldön szállok-e le. Mondom igen, de ez még Bicske, nem? Hát nem az volt. Jó hogy szólt, lehet, hogy most a mosóban, vagy a garázsban ülnék. 

Közben meg visszaértem a koliba, és zsibbad az agyam. És nem tudom, hogyan fogok holnap felkelni. Már ma se nagyon akart menni a dolog... 

Szólj hozzá!

Címkék: Krónika KIE

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr56148011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása