HTML

valami újat...

Friss topikok

Ilyet nem szeretnék sok ilyet

2007.05.23. 16:14 andrzej

Az a helyzet, hogy ma felkeltem, és tanultam. Sokat. Németül fonetikát. Voltak egészen érdekes részek benne, meg egy csomó ocsmány szakszó, amit nem értettem. De mostmár a hullámfizikát lehet, hogy sikerülne németül is előadnom - már amennyit én ebből anno középiskolában tanultam. Nem baj. Nem szeretek ilyet csinálni, mert jónéhány órámat igénybevette, de úgy látszik, az a bizonyos "értelmiségi lét" ebben nyilvánul meg. Bele néztem a Germán nyelvek és kutlúrák témakörbe is egy kicsit, megint okultam a második és egyben ófelnémet hangeltolódásról, és örvendezek ennek. Ettem ebédre pizzát.

Az előbb bejött Von a szobába, és közölte, hogy kaja után mindjárt indulnánk. Estig - KÉSŐ ESTIG - megbeszélést fogunk folytatni, és nekem holnap vizsgáznom kellene, de nem szeretnék  túlságosan. Ezek szerint a mai estém elég szórakoztató lesz, holnap reggel mehetek vasalni, aztán vizsgázom, jegyet iratok be Printmedienen, megyek gyógyszertárba, meg kereskedem. Délután még nem tudom mit. 

Főzni kell holnapra teát, meg valami szenya-félét is el kellene követni. Megnézem, mit csinál a szendvicssütő...

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr976147986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása