HTML

valami újat...

Friss topikok

Hadirokkantan 4

2008.07.09. 19:00 andrzej

Igen, a sorozat nem ér véget, sőt folytatódik. Tegnap, miután a héten már másodszor nem aludtam ki magamat, elmentem körösztanyámhoz gépet szerelni, Ez már gyanús szokott lenni, bár most nem sikerült semmit sem tönkretenni. Na még csak az kellett volna.

Mindezek után kis családom ösztökélésére elmentem orvoshoz. Már megint. Továbbra is az arcommal. Az eredmény egy kisebb fejővödörnyi orvosság, amit kb. egy hónapig kell szednem. Ha segít, akkor jó. Egyébként meg szívtam.

Van más új is. Évi meggyógyult, és én ennek határtalanul és nagyon örülök. Ennek örömére itt járt nálunk látogatóban,sőt, még az ebédet is megette. Most már telefon is van, amin ingyen hívhatjuk egymást. Legalábbis remélm. Mindenesetre megvárom az első számlát... 

Szólj hozzá!

Címkék: beteg Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr96147681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása