HTML

valami újat...

Friss topikok

Prága - Post Mortem - Buszjegy és hűtőszekrény

2008.08.13. 10:48 andrzej

Igen, ez egy ütős nap volt. Ki voltam akadva, mert alig aludtam valamit az éjjel, és kicsit kellemetlen irányban vitatkoztam néhány utitárssal. Erre a nyakamba borul a tény, hogy nincs meg a buszjegyünk hazafelé. Kerestem. Káromkodtam. Végül egy laza mozdulattal kivettem a hűtőszekrényből.

Marci, akin eddig is levertem az összes rosszkedvemet, egy laza vigyorral közölte, hogy azért én is képes vagyok baromságokra, és jobb, ha nem szólok semmit... :-D

Szóval, ha kerestek valamit, nézzétek meg a hűtőben is. :-D

Szólj hozzá!

Címkék: humor Prága Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr226147670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása