HTML

valami újat...

Friss topikok

Nyár - A svábok - Württemberg jön hozzánk

2008.09.07. 23:01 andrzej

A következő programpont - augusztus 23 - württembergi barátaim - népiesen, a svábok - érkezése. Anno náluk voltam kint gyakorlaton, amikor Németországban tanultam.  Jó volt. Kedves emberek, akik állandóan mosolyognak, jó a konyhájuk, és a humoruk. És keresztények. :-) Kell ennél több? Anno kitalálta valaki, lényegében viccből, hogy jöhetnének Magyarországra táborozni. Nem akartam elhinni, de kiderült, tényleg jönnek. Ekkora örömet!!!

Szóval hosszas e-mailezés, telefonálás, és szervezés után, felvirradt 23-a, szombat reggel, hét óra után néhány perccel két kisbusz kanyarodott be a győri víztorony elé. Mindkettőn reutlingeni rendszám. Gyors köszöntés, pakolás, majd nyomás a veszprémi útnak, ezúttal velem bővítve.

Irány Akali! A kisbuszok - Bussle - nyelték a távot, gyönyörű idő volt, a résztvevőket másnapra vártuk. Eddigre megismerkedtem a többi vezetővel, és kiváncsian vártam, milyen lesz az Event, ami Clublager 2008 Ungarn néven vonul be a történelembe.

Szólj hozzá!

Címkék: svábok Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr86147659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása