HTML

valami újat...

Friss topikok

Gólya & Gém Over

2008.09.30. 13:07 andrzej

Ezen is túl vagyunk, bár nagyon nehéz szülés volt. Azért tartottuk magunkat, Danival és Mátéval. Beöltöztünk indiánoknak, kitaláltunk némely baromságokat, és hadd szóljon. Ennyi baromságot már régen beszéltem, ilyen kifacsart magyarsággal pláne. Meg megfáztam, mert mezitláb flangáltam egész este. Úgyhogy ezt a telet is úgy fogom tölteni, hogy taknyom-nyálam összefolyik. Ki is voltunk festve, én erősen aggódtam, hogy a másnapi franciaórára lejön-e rólam az a gané, de szerencsére lejött.

A bálos műfaj pedig békés hangulatban telt, az egyedüli bosszantó tényező az volt, hogy túl hamar kiitták a bölényes vodkámat. Nekem nem sok jutott. :-(

Szólj hozzá!

Címkék: gólyák Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr186147639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása