HTML

valami újat...

Friss topikok

Kis séta

2010.07.24. 20:10 andrzej

Anyagi szempontból életem legrosszabb üzletét kötöttem meg ma délután, amikor ahelyett, hogy vásároltam volna egy BKV-jegyet, gyalog mentem. Az így megkeresett kb 300 Ft azonnal 60-ra olvadt, amikor útközben kisegítettem magam egy fél liter kólával.

Az történt ugyanis, hogy visszaérkezvén Biatorbágyról igen hamar a Déliben találtam magamat. 5 utánra készültem Kispestre, ifiről lebeszéltek, ismerősök meg csak sokkal későbbre voltak várhatók a Délibe, úgyhogy úgy döntöttem, csatlakozom az "ismerd meg hazádat"-mozgalomhoz, és gyalog közlekedtem Budapest Déli pályaudvartól Kispest Határ útig. Az út két órát vett igénybe, és termlet két darab vízhólyagot a lábamra. Teljesítményt tekintve becsléseim szerint 5 és 10 km közötti távot haladhattam a mérsékelten egészséges pesti levegőn. Ami az egészben mégiscsak bosszantó az az, hogy még így is túl korán érkeztem meg...

Szólj hozzá!

Címkék: Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr516147388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása