HTML

valami újat...

Friss topikok

Máté & Shrek

2008.10.01. 12:41 andrzej

Axe stílusában azt mondhatnám, "Máté vagy blogot olvas, vagy a szociális érzéke nagyon fejlett". Vagy mindkettő. Ez lenne a kívánatos. Ugyanis ma olyan halkan kelt fel, hogy majdnem elaludtam, és elkéstem. :-D Na ennyire nem súlyos a helyzet, de komolyan beújított a kolléga, és ezz igen sötét jövőt jósol. Nem tudom, ÉN hogy fogok hétfőn ilyen zajtalanul elindulni...

A másik. A mai első órát a lengyel nyelvvel való további ismerkedéssel töltöttem. Némi rövid nyelvtanozás után - a "Mi lenne, ha nem létezne elektromosság?" kérdésre viszonylag hamar felbüfögtem, hogy "Csak dízelmozdonyok mennének." etc. - úgy döntött a Pani Lektor, hogy beszélt nyelvet fog velünk hallás után értetni. Illetve szeretett volna - filmvetítés formájában. Éppen kezdte vázolni, hogy mennyire sajnálja, de a technika cserben hagyta, és különben is, a számítógép nem nyitja meg neki a filmet. Ekkor.... (...tapsvihar....) jöttem én, és közöltem, hogy birtokomban van a termelő - és lejátszó - eszköz, ami kihúzhatja a csávából. Egy szó mint száz, Shrek 2-t néztünk lengyelül. Annyi szépsége van azért a dolognak, hogy én már láttam egyszer lengyel felirattal ezt a filmet. Hát a szinkron nagyságrendekkel jobb! Annyit röhögtem. És holnap folytatjuk... Hurrá

Szólj hozzá!

Címkék: Shrek Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr866147637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása