HTML

valami újat...

Friss topikok

Szépség és szenvedés

2008.10.28. 23:38 andrzej

Annak idején, amikor még sűrűbben megfordultam a kórházban a pofám kezelése okán, felírtak nekem egy kenőcsöt, ami kiszívja a pattanásaimat. A kenőcs büdös, ragad, állagra mint egy gyenge hasmenés, de hat. Sajnos kiújult a nayavalyám. Találtam még egy levél antibiotikumot, azt elkezdem enni, valamint bekentem a pofámat ezzel a trutyival. Utálom...

És már látom magamat, negyvenes éveim teljében, amikor is szépségkúrán veszek részt otthonomban minden este, és felkenem magamra ezt a szart, miközben a kamasz lányom az arcra pakolt uborka jótékony hatásáról prédikál nekem, mire én szépeket gondolok, és felteszem a borogatást. A szépségért szenvedni kell...

Szólj hozzá!

Címkék: szépség Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr196147624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása