HTML

valami újat...

Friss topikok

Hivatalok

2008.11.13. 11:07 andrzej

Nem szeretek hivatalba járni. Akik ismernek, tudják, hogy nagyon türelmetlen vagyok, és állandóan rohanok valahova - kivéve amikor blogolok - tehát egy hivatallátogatással-ügyintézéssel töltött délelőtt elég hamar kicsapja nálam a biztosítékot. Ilyenkor szóba se lehet velem állni. Külföldi ismerőseim valószínű nem is értik, miért kell ezen kiakadni, bár az a két fiatalember, akikkel kórházba mentünk a nyáron egy dunántúli megyeszékhelyre, lehet, hogy megértik a problémát.

Viszont az elmúlt két hétben többször pozitívan csalódtam. És mivel a csalódás pozitív volt, nevet is mondhatok:

  1. T-Mobile: Jó, rendben, valószínű az ügyfélszolgálatos urat kicsit jobban fizetik, mint az állami alkalmazottakat, bár ez se biztos. Lényeg az, hogy próbált segíteni, még javaslatokat is tett, hogyan faraghatnám lejjebb a számlámat, egyszerűen érdekelte a nyűgöm. Úgyhogy mindannak dacára, hogy majdnem az egész havi ösztöndíjamat ott hagytam telefonszámla címen, aránylag jó érzéssel jöttem ki az üzletből.
  2. OEP: már a múlt héten gondolkodtam azon, hogy ki kéne váltani az EU-s Egészségbiztosítási Kártyát. Bementem a Teve utcába - nem a rendőrségre - tíz perc alatt sorra kerültem,elkérték a papírjaimat, majd a hölgy észrevette, hogy az APEH-en keresztül fizetek, ergo külön kell TB-hozzájárulást fizetnem - lásd az ide vonatkozó ömlengéseket decemberben. Ekkor beindult egy nagyon családias "jöjjön fiatalember, majd mi segítünk"-folyamat, elém sereglettek vagy hárman, épp csak teával nem kínáltak meg, és próbáltak sürgősen rábeszélni, hogy legalább egy kettős állampolgárságot szerezzek már, mert valószínű akkor olcsóbban megúszom. Kiadták a kártyát és minden nagyon jó volt. Az egész bizniszre ráment kb 20 percem várakozással együtt. Van remény! Lehet, hogy az állami cégeknél is megtanulnak végre bánni az ügyféllel?
Ezen fellelkesülve írtam is a Bevándorlásügyi és Állampolgári Hivatalnak, hogy ugyan mire lenne szükségem egy kettős állampolgársághoz. Majd kiderül, letörik-e a lelkesedésemet, vagy sem.

Szólj hozzá!

Címkék: hivatal Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr586147614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása