HTML

valami újat...

Friss topikok

Nous allons gagner!

2008.11.18. 17:32 andrzej

"Nous allons gagner!
Irgendwann einmal!"

(Les morts Coulottes)

Ennyit egy elszúrt tréfáról! Nem keveset röhögtem rajta a mai franciaóra végén.

Azt hiszem, egy kicsit keményen láttam az ifjúság fegyelmezéséhez. A Ferenciek terén szálltam fel a Metróra, és nem lehetett felférni a kocsira. Az ülések meg üresek, bent van hely. Kicsit elkattant az agyam, és ölbéli kis hátizsákommal (~ 5-10 kg), és egyéb védelmi fegyvereimmel (termosz, kulacs, korsó), keresztülmentem az értelmes pesti közönségen, mint a kés a vajon. Azt hiszem, nem voltam osztatlanul népszerű. Az Árpád hídnál már kezdtem sajnálni a dolgot, csak nem nagyon tudom, mit lehetett volna csinálni.

És a népnevelés mára még nem ért véget...

Szólj hozzá!

Címkék: bkv pestiek Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr896147607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása