HTML

valami újat...

Friss topikok

Sűrej lesz...

2009.05.25. 21:10 andrzej

Nem mintha panaszkodni akarnék, de ugyancsak sűrű hetet tudhatok magam mögött.

Egyrészt: hétfőn összeraktuk a kiállítást. Ugyanaz a stand, mint két éve. Majdnem. A jegybeiratás reménytelen... Amíg vártam a kocsira, gyakoroltam a nyugati vonalcsoport vonatainak a felismerését az Expo téren. A debreceni és szegedi IC már megy, a szolnoki inga is egész jól, de hogy a Csörgős inga egészen pontosan (felt. lajosmizsei vonal) honnan jött, azt nem tudom.

Kedden vizsgázás irodalomból és lengyelből. Egyszerre. Azaz a lengyelvizsgát csak nekem megengedték, hogy fél óra késéssel kezdjem. Azért behoztam a lemaradást, sőt, az időt tekintve elsőnek értem célba. A jegyből ítélve a minőség sem hagyott túl sok kívánnivalót maga mögött. Hasonló jó eredménnyel zárult az irodalom vizsga is.

Szerda: veszett meleg volt, kilenctől majdnem este hatig tartottuk a frontot a BNV-n. Nagyon hálás vagyok a kombinált BKV-bérletért, így nem kell kocsival dugóban állnom Pesten. A téli cipő és az öltönynadrág tud bizonyos kellemetlenségeket okozni egy átlag 28 Celsius fokos napon... De vittem haza vásárfiának sört.

Csütörtök: Tízre irány vizsgázni és jegyet beiratni.  Persze kértem, hogy hadd vizsgázhassak elsőnek, hiszen már kilenc óta elvben dolgozom, na de akkor is, van aki még nálam is jobban siet. (Bár ha -1 órád van valamire, akkor hajlamos vagy az ilyesmit meglehetős lazasággal és némileg vörös fejjel kezelni). Este hamarabb távoztam, némi KIÉs találkozó erejéig. Másnap kelés hatkor.

Péntek: Telefonügyelet héttől, eladott termékek száma: 3, eladott upsellek száma: 1. Lehet, hogy mégsem fognak kirúgni a munkahelyemről. Érkezés a BNV-re (nagyon)nagyhátizsákkal valamint széles mosollyal 12órakor. Pangás, valamint T-Mobile web'n'walk Stick beüzemelése ubuntu linuxra. Mindenféle vásárfia szerzése valamint kedélyes csevegés a kiállítókkal. Este pakolás és targoncázás a Vivaro nevű szállítóeszközhöz. Erős késztetés egy M62 086 tábla elhelyezésére a hátamon.  További vásárfia gyanánt sör, majd távozás towards Keleti pályaudvar.

folyt köv...

3 komment

Címkék: munka vonatok Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr996147475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mano 2009.05.25. 21:13:11

valami érdekes is történt? :P

Bozzay Karolin 2009.05.26. 17:16:15

Igen! Ezt már blogbejegyzésnek lehet nevezni.Innen tájékozódnak a vidéken hagyott, elhanyagolt szülők...

Mano 2009.05.27. 11:39:29

Az elhanyagolás bűnét az elkövetővel ismertetem, a jelentést 3 példányban legépeltem, futárral továbbítottam :D
süti beállítások módosítása