HTML

valami újat...

Friss topikok

Lagzi

2009.10.22. 13:12 andrzej

Neil Armstrong leszáll a Holdon. Kilép, megfogja a zászlót és mondja:
- Egy kis lépés az embernek... várj, mi ez?
És látja, hogy egy pofa kis tábortűz ég, három fickó ül körülötte és szalonnát sütnek. Odamegy, és kiderül, hogy egy ukránba, egy egyiptomiba és egy magyarba botlott.
- Srácok, mit csináltok itt?
- Semmit. - mondja az ukrán. - Épp szántottam, amikor felrobbant Csernobil, hát nem idáig repültem?
- Én meg csak sétáltam a piramisokon - mondja az egyiptomi. - Azt elszálttam.
- Hát te? - kérdezi Neil a magyart.
- Nem t'om, én lagziból jövök... 

1 komment

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr256147416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mano 2009.10.24. 13:07:50

Rubyyyyyyyyyyyyyyyy :)
süti beállítások módosítása