HTML

valami újat...

Friss topikok

Mostmár aztán tényleg...

2008.10.10. 13:38 andrzej

Elegem van, erőim végére érkeztem. A múltkori ajtóstul ágyba zuhanás óta nem gondoltam, hogy jobban ki lehet készülni. Pedig de.

Kedden csak túléltük a hetet valahogy.  Szerdán megint festettünk, és tizenegyre értünk vissza a koliba. Ha figyelembe vesszük, hogy fél tízre mentem, akkor ez azért szép szám. De annyi előnye is van a rendszernek, hogy találtam a Boráros téren egy új Kobra-lelőhelyet, ami ráadásul olcsóbb, mint az eddigi.

Tegnap megint festettünk, kiegészítve azzal, hogy vásároltam, mostam, rendet raktam, szóval háziasszonykodtam. Segg álmos voltam megint estére.

Ma reggel bementem franciára. Eljövet otthagytam a termoszomat, remélem, valaki eltette, és visszahozza.

Most meg ülök a vonaton. Begyűjtöttem Évit, ettünk Kebabot, és jó.

Illetve jó lenne. Igaz, van helyünk, igaz, állítólag a vonat is el fog indulni. DE!!! A beszállás pillanatai is jelenthetnek kihívást. Itt ül mögöttünk egy hölgy, és eddig minden érdeklődőnek elmondta, hogy annyi problémája van, hogy bedagad a lába, úgyhogy szeretné feltenni az ülésre. Egy ****ig rakott vonaton ez alapjáraton se kellemes. Azon kívül az ilyen eseteknek találták ki a mozgássérült ülést, És láss csodát, ezen a vonaton, minden egyes szakaszban van egy! A halberstadti kocsik (AByee) ugyanis ilyen veszettül modernek.

De nem is ez a baj. Legalább ne kellene minden egyes alkalommal élő adásban meghallgatni! Ha figyelembe veszem a megszokott menetet, meghallgathatom még Kelenföldön, Bicskén, Tatabányán, Tatán, Komáromban, Ácson, Nagyszentjánoson, Győrszentivánon, Gyárváosban, és Győrben. Tovább csak azért nem, mert akkor már leszállok...

Szólj hozzá!

Címkék: Krónika áááááááááááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr906147635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása