HTML

valami újat...

Friss topikok

Megint nagykör

2009.07.16. 20:46 andrzej

Események vannak, elmúlt közben egy csendeshetem, itthon vagyok, sőt a diplomaosztóm időpontja is ki van tűzve. Csak úgy pörögnek az események! A mai nap különösen pörgős volt. A Rábapatona-Kielce-Rábapatona távolságot kellett lezavarni, ami összesen 1230 km. Mi a kövezkező tapasztalatokat szereztük:

  1. Indulás 5 előtt néhány perccel. Kellemesen álmosak vagyunk. A hétköznapnak köszönhetően nagy forgalom az utakon.
  2. Érkezés fél tizenkettőkor Kielcébe, rakodás, majd azonnali indulás haza.
  3. Megragadtam Apa javaslatát, hogy Krakkó felé jöjjünk haza, és ezzel lényegében mindkettőnket azonnali romlásba taszítottam. Egyikünk se tudta a pontos utat, úgyhogy két és fél óra bolyongás után - az auschwitzi tábor mellett is voltunk - végül is ott kötöttünk ki, ahol szerettünk volna. Majdnem.
  4. Brzeszcze állomáson láttam egy Tacskó (ET41) vontatta szenesvonatot. Nem ez az egyedüli, láttunk ezen kívül egy cseh szenes, és egy szlovák személyvonatot dízelmozdonnyal - meg egy cseh és egy szlovák talán gyorsvonatot.
  5. Voltunk vásárolni. Fel akartam hívni Anyát, és megszokásból 0696-tal hívtam a lakást. Lengyel hálózatról. Valaki bejelentkezett lengyelül. Aszittem Anyám szórakozik velem, mire rájöttem, hogy bizony valaki tényleg lengyelt zaklattam akaratlanul.
  6. Fél kilencre értünk haza.


Kielcei nagykör nagyobb térképen való megjelenítése

Szólj hozzá!

Címkék: utazás Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr466147443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása