HTML

valami újat...

Friss topikok

Hajjaj!

2008.09.21. 16:59 andrzej

Ez a hétvége elég sok meglepetést hozott.

Tegnap például késett az Interszittya - a továbbiakban erőteljes nemzeti érzelmű majdnem-polgártársaimnak javaslom eme elnevezés használatát a snassz és globalizált Intercity helyett - és ezen lényegében buktam 500 Ft-ot. Ennek nem örültem annyira. Továbbá, kitaláltam a Hűvösvölgybe, ifire, és jó volt.

De nem ez verte ki a biztosítékot.

Ma, miután előkerültem templomból, és feljöttem alfából - Marci, nálam van a pullovered - kimentem a konyhába, hogy megfőzzem a Tesco Gazdaságos Ráklevest. Jó, olcsó, szeretem, és nem érdekel, mi van benne. És ez nem a reklám helye. Nos, már rotyogott egy fazék, amiben Máté vizet forralt. Aszittem hagyományőrző főzés lesz. hogy beleborít valami tésztafélét, vagy valami hasonlót. Nem így történt. Következőleg, amikor visszamentem, észrevettem, hogy a fazékban vízen kívül valami más is van. Von näher betrachtet kiderült, hogy ez testvérek között is egy jól megtermet konzerv! Kérdezem is Mátét, hogy ezt mégis hogy gondolta, közölte, hogy nem akarta a fazekat elmosni, és így is megmelegszik...

Na mondom jól van. Erről már csak az jut eszembe, amikor MAtthiasék hasonló eljárással lövöldöztek. A Szigeten rátették a bontatlan koknzervet a főzőre, majd amikor a nyomásviszonyok odabent kedvezően alakultak, célra állították a berendezést, és lehetett lőni. Bingo!

Szólj hozzá!

Címkék: humor döbbenet Krónika

A bejegyzés trackback címe:

https://andrzej.blog.hu/api/trackback/id/tr566147643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása