HTML

Friss topikok

Értelmetlen megjegyzés

2008.09.14. 08:45 andrzej

" tegnap este, ahogy hazajöttem, rájöttem, hogy minden esélyem megvan rá, hogy ötvenéves koromra egy arrogáns bunkó legyek. No már most; van két lehetőségem: az egyik az, hogy ezt divatossá teszem, a másik, hogy megváltozom. Mivel egyiket se nagyon tudom, hogy kell…

Címkék: okosság Krónika

Adóhivatal és egyéb csapások

2008.09.12. 19:38 andrzej

Kezdjük az alap-csapásokkal. Ha csak csoda nem történik, irodalomból fogok államvizsgázni. Ez nem jó, ellenben nagyon rossz. A blogolás nem számít irodalomnak, ezen kívül pedig csak erősen receptív jelleggel beszélhetünk irodalomról az én esetemben. Sajnos. Szívesen olvasok,…

Címkék: adóhivatal Krónika

Country Roads, take me home

2008.09.12. 12:16 andrzej

Másnap lazán kezdtünk ereszkedni. Nem is volt gond, kényelmesen leértünk, majd átsétáltunk Csorbatóra. Nádival cseréltünk, és most ő ment haza vonattal, én meg kocsival. Meg ettünk út közben Ótátrafüreden még egy jót. Aztán nyomás kocsival haza. Meglehetősen jó…

Nyár - Tátra - kunyhó

2008.09.12. 12:12 andrzej

A kunyhó meglehetősen egyszerű építmény, és csak nyáron üzemel, mert télen a lavinák néha elsodorják. Kellemetlen. Na itt aludtunk - illetve aludtunk volna. Mindjárt az érkezésünkkor egy meglehetősen érdekes tábla fogadott minket:"A kunyhó mellé pisálni és…

Nyár - Tátra - csúcstámadás

2008.09.12. 11:58 andrzej

Miutána többi teherhordó is felérkezett, kicsomagoltuk a szenet, és megittuk először is a jól megérdemelt serpa teát. Jól nyomják. Kisebb bilinyi mennyiség, szabályosan felfűt! "Hogy legközelebb bevállaljuk-e? Ki tudja?"Hatalmas élmény volt, sőt, bvallom,…

Nyár - Tátra - mászás

2008.09.12. 11:47 andrzej

A következő kihívást a kelés, a csomagolás, és a reggeli jelentette. Tíz óra körül már menetkészen sorakoztunk kint a szálloda előtt, és ki is fizettük az éjszakázás költségeit. Következett a reggeli, amit a ház előtt főztünk meg gázon: virsli, tea,…

Nyár - Tátra - indulás

2008.09.12. 11:26 andrzej

A csütörtöki nap programja Popradské Pleso állomás elérése. Ez többrendbeli nehézségeket is jelent. Előző nap késő este érkeztem Budapestre, most következik a nyomás az ifisek után a Tátrába, ők már néhány napja ott vannak.Kelés nyolc óra előtt…

Nyár - A svábok - hazautazás

2008.09.12. 11:09 andrzej

Ezen felül még sok érdekes dologgal mulattuk az időt. Mivel két teherautóval - kisbusszal - érkeztek a szervezők, lehetőség volt mindenféle technikai cucc hozatalára is. Ilyen volt például a PS2 Karaoke játék, ami szintén sok örömöt okozott a kedves…

Nyár - A svábok - 3 napos túra

2008.09.08. 23:55 andrzej

Kissé meglepődtem, amikor megláttam a programban, hogy ilyen is van, de tényleg volt. Sőt, EU-konformra is sikerült a dolog, mert még három szint is volt: a nagyon lazulók, a hagyományosak, és a nagyon gyorsak. Én a legutolsó csoporttal indultam útnak. Sok kaját, tábori…

Nyár - A svábok - Budapest

2008.09.08. 23:13 andrzej

Pont a kemping mellett ment el a vonat. Ott lehetett ilyeneket látni. Igazán szépek, bár amikor hajnalban, legszebb álmából veri fel az embert az 5-óra valamikor induló Fehérvár-Tapolca személyvonat, Bzmot színekben, hát nem ennyire lelkes. Szóval:Tehát vonattal mentünk Pestre.…